Radore Datacenter Hakkında - Sorun, Memnuniyetsizlik ve Kesinti

Radore Datacenter – Sorun, Memnuniyetsizlik ve Kesinti

Radore Datacenter ve Yaşanan sorunlar

 

 

Değerli müvekkillerimiz ve değerli ziyaretçilerimiz;

Radore Datacenter (Radore DC) adında ki sunucu barındırma hizmeti aldığımız firmada çeşitli sorunlar, elektrik kesintileri vs gibi nedenlerden dolayı büyük sıkıntı çekmekteyiz. Firma nedenini detaylı bir açıklayacağını söylemiş ancak açıklama gelmeden sorunlar tekrarlamıştır.

Bu nedenle Radore de yer alan sunucularımız çalışamadığından kesintiler olmakta, sitemize erişim sağlanamamakta, veritabanımız hasar almakta ve çağrı merkezimiz çalışamamaktadır. Teknoloji çağında ve Türkiye ‘nin en iyilerinden olduğunu dile getiren bir yer sağlayıcı firmada özellikle de elektrik altyapısının yeterli düzeyde sorunsuz çalıştırılamaması büyük ve vahim bir durumdur. Zira her elektrik kesilmesinde cihazlar hasar almaktadır.

Radore Datacenter hakkında gerekli çözüm yollarını bulmaya çalışacağımızı bilmenizi ister, elimizde olmayan bu kesintiler ve sorunlardan ötürü sizlerden özür dileriz.

 

 

Firmadan gelen açıklama:

Tier 2 veri merkezi enerji altyapısında bugün 2 farklı aksaklık meydana gelmiştir.

İlk vaka yaklaşık 35 dakikada giderilmiştir. İkinci vaka ise henüz giderilememiş olup, Operasyon ve Veri Merkezi Altyapı ekiplerinin müdahalesi sürmektedir.

Aksaklığın ne kadar sürede giderileceği konusunda teknik ekibimizden gelecek bilgiyi en kısa sürede sizinle paylaşacağız.

Güncelleme 1:

Veri Merkezi Altyapı ekibimiz tarafından yapılan bilgilendirmede, müdahale sonucunda enerji altyapısındaki aksaklığın giderildiği bilgisi paylaşılmıştır. Tier 2 veri merkezindeki kabin ve sunucular kontrollü olarak devreye alınmaktadır. Yeni gelişmeleri sizlerle paylaşacağız.

Güncelleme 2:

Tier 2 veri merkezi enerji altyapısında meydana gelen aksaklık, 28 Nisan Cumartesi saat 18.15 itibarıyla giderilmiş ve servislerin sürekliliği sağlanmıştır. Mevcut durumda herhangi bir aksaklık görünmemektedir. Sistemlerinizde devam eden bir aksaklık söz konusuysa, id.radore.com aracılığıyla açacağınız destek talebi üzerinden bizi bilgilendirmenizi rica ederiz.

Konuyla ilgili detayları içeren resmi vaka raporu teknik ekibimizin çalışmalarını takiben paylaşılacaktır. Meydana gelen aksaklık için tekrar özür diler, anlayışınız için teşekkür ederiz.

 

—————————————————————————————————————————————-

Dear Customers,

Our Data Center Infrastructure team stated that the electrical power outage, which was faced by our Tier 2 data center, has been solved. Cabins and servers hosted in the Tier 2 data center are actively controlled and put into use by our team. We are monitoring the situation very closely, and will keep you updated.

Update:

The electrical power outage, which was faced by our Tier 2 data center, has been solved at 18.15 on 28th of April. The stability and continuity of the services are ensured. If your systems are experiencing an ongoing malfunction, we ask that you notify us by the support request through id.radore.com.

The official case report with details will be shared after the examination of our technical team is completed. Please accept our apologies, for any inconvenience.